Despre HAY LIN!

Hay Lin are părul negru,drept și lung, iar chipul sau are trăsături chinezești. Este visătoare și simpatică. Își dorește să întâlnească un marțian în carne și oase. Este pasionată de desen și design. Materia preferată este aceeași ca și pasiunea ei. Locuiește cu mama și tatăl său deasupra unui restaurant chinezesc numit „Dragonul de argint” care este chiar al lor (e nevoită de multe ori să dea o mână de ajutor cu bucătaria etc.). Stăpânește aerul, poate citi memoria viselor. Este cea mai distrată fată din grup. Este zodia gemeni, fiind născuta pe 4 iunie. Este foarte atașată de bunica ei care a învățat-o despre puterile ei și despre Kandrakar. Ea crede că își poate da seama cine minte și cine spune adevărul. Stilul ei de îmbrăcăminte este unul original, de multe ori folosind ca accesorii panglici sau șireturi.

About storiesfromwitch

Helaaaaau!Ma numesc Simona(Simonik sau moniq),am 13 ani,zodia rac:D Sunt o fire ,posesiva si timida(din pacate),vesela si intotdeauna pusa pe sotii. Haide acum sa va spun cum sta treaba cu blogu':D Am vazut multe bloguri pe net cu diferite teme: Twilight,Vampire Diaries,etc...,unii scriau bine,altii mai slab,dar care primeau felicitari.Asa ca m-am inarmat cu umpic de curaj si mi-am facut si eu un blog desi nu scriu foarte bine:D Blogul este dedicat desenelor mele favorite din copilarie: W.i.t.c.h:X Poate veti zice ca sunt prea mare,dar nu imi pasa:X Multumesc!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

