Despre IRMA!

Irma Lair este fata cu părul ondulat, șaten deschis, ochii albaștri-vernil, piele deschisă la culoare. Are în puterea sa apa, reușind să controleze orice fluid. Locuiește într-o casă cu grădină în față, alături de mama sa vitrega, Anna Lair, tatăl său, Tom Lair și fratele său mai mic, Christopher Lair. Irma poate sta ore în șir în apă. Este cea mai glumeață din grup și uneori devine enervantă. Se ceartă deseori cu Cornelia. Este curioasă și o adevărată „gură-spartă”. Îi plac dulciurile și să lenevească. Materia ei preferată este geografia (deși școala e locul cel mai puțin iubit de Irma). Este născută pe data de 13 martie, in zodia Pești. Ea poate vedea viitorul pe apă. De asemenea adoră petrecerile. Irma nu-l poate suporta pe Christopher. Anna Lair nu este mama ei adevărată, tatăl ei recăsătorindu-se după ce mama ei a murit. Irma a învățat să o accepte ca și când ar fi fost mama ei adevărată. Stilul ei este sport și rebel. O adoră pe Karmila, iar prietenul ei este Joel, pe care îl alintă Jo. Martin este băiatul tocilar îndrăgostit nebunește de Irma, cel care reușește să o enerveze tot timpul și se ține după ea încercând să capete o întâlnire.

About storiesfromwitch

Helaaaaau!Ma numesc Simona(Simonik sau moniq),am 13 ani,zodia rac:D Sunt o fire ,posesiva si timida(din pacate),vesela si intotdeauna pusa pe sotii. Haide acum sa va spun cum sta treaba cu blogu':D Am vazut multe bloguri pe net cu diferite teme: Twilight,Vampire Diaries,etc...,unii scriau bine,altii mai slab,dar care primeau felicitari.Asa ca m-am inarmat cu umpic de curaj si mi-am facut si eu un blog desi nu scriu foarte bine:D Blogul este dedicat desenelor mele favorite din copilarie: W.i.t.c.h:X Poate veti zice ca sunt prea mare,dar nu imi pasa:X Multumesc!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

