Capitolul I-Gardiana cea noua

Luni,dimineata devreme,acasa la Irma.

Mama-IRMA!!!Ce e cu dezordinea asta in camera?Daca nu strangi tot imediat nu vei mai iesi din casa 2 luni.

I-Mama,este 5 dimineata.Ce e cu tine de ma trezesti la o ora atat de neortodoxa?

M-Din cate stiu eu astazi ai scoala.

I-Aaa,nu e sambata?

M-Nu,nu e sambata.Eu trebuie sa plec.Ai cerealele pe masa,sandvisurile in punga in ghiozdan si ai pasta de dinti pe periuta.

I-Aha,mersi,dragut din partea ta.Acum ar fi si mai dragut daca m-ai lasa sa dorm.

M-Haide,scularea.

Irma se da jos din pat,isi face loc cu picioarele in papucii albastrii pufosi si pleaca nervoasa catre bucatarie.Dupa ce si-a mancat cerealele,a plecat catre dormitor,a luat ghiozdanul,si cu un gest scurt din mana si-a preschimbat pijamalele in clasicii sai pantaloni cargo albastrii si in tricoul cu capsunica si a plecat catre scoala.

In fata scolii,s-a intalnit cu celelelalte gardiene.

I-Hey,sa nu dati si voi un telefon sa o invitati pe prietena voastra sa vi se alature in luungul drum catre scoala…Spuse Irma cu o voce ironica

W-Scuze,dar am fost foarte stresate.

T-Hai,vom intarzia la ore.

Acolo,directoarea ii tinea scaunul cald domnului Collins.

Directoarea-Treceti in banci copii,hai,mai repede!

I-Oare de ce e asa grabita?Spuse Irma in soapta lui Hay Lin

H-Probabil ca nu a mai predat de mult timp si e nerabdatoare.

D-Astazi as vrea sa va prezint o noua colega: Orube!

Indata,usa se deschise si intra o fata bruneta cu o tunsoare ciudata si ochi aurii.

I-NU imi place!Ii spuse lui Hay Lin in soapta

H-Nici nu o cunosti!

I-Stii ca prima parere conteaza?

Apoi directoarea le facu semn sa taca.

D-Orube,tu vei sta aici.

Directoarea arata cu degetul catre banca de langa Irma.Orube se aseza si incerca sa comunice cu Irma.

O-Buna,te superi ca stau aici?

I-Aaa,nu,deloc!Spuse Irma cu o voce rautacioasa.

Orube tacu.

In pauza,Orube se alatura grupului.

O-Buna fetelor!

Toate fetele ramasera socate.

W-Buna si tie…cine esti?

O-Aaa,eu sunt Orube,presupun ca Irma nu v-a spus de mine.Deci,mergem la Dna.Lin sau nu?

Fetele ramasera cu gura cascata.

I-Acolo este un loc strict secreet!

O-Si eu sunt o gardiana,nu va faceti griji!

I-Cine esti tu???Spuse Irma socata

O-Sunt gardiana vartejului.Doamna Lin va spune mai multe.Hai!

Va CONTINUA!

 

 

 

About storiesfromwitch

Helaaaaau!Ma numesc Simona(Simonik sau moniq),am 13 ani,zodia rac:D Sunt o fire ,posesiva si timida(din pacate),vesela si intotdeauna pusa pe sotii. Haide acum sa va spun cum sta treaba cu blogu':D Am vazut multe bloguri pe net cu diferite teme: Twilight,Vampire Diaries,etc...,unii scriau bine,altii mai slab,dar care primeau felicitari.Asa ca m-am inarmat cu umpic de curaj si mi-am facut si eu un blog desi nu scriu foarte bine:D Blogul este dedicat desenelor mele favorite din copilarie: W.i.t.c.h:X Poate veti zice ca sunt prea mare,dar nu imi pasa:X Multumesc!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

